UMC werft nieuw personeel via The Wall
Het LED-scherm van The Wall is verreweg het grootste van Europa. En dat is ook buiten ons winkelcentrum niet onopgemerkt gebleven.
Wie de afgelopen weken The Wall bezocht of er voorbijreed, kon het zien: UMC Utrecht had het LED-scherm overgenomen in de zoektocht naar nieuw personeel. Het ziekenhuis wil de rustige zomermaanden benutten om juist actief te werven, en waar beter dan op een drukbezochte plek als The Wall, waar dagelijks ruim 200.000 mensen langsrijden.
Een belangrijke reden voor de wervingscampagne op het LED-scherm van The Wall was de verschillende doelgroepen die het winkelcentrum bezoeken. Doordat je bij The Wall kunt winkelen, eten en spelen met het hele gezin, komen er veel verschillende mensen langs. Hierdoor kwamen alle mogelijke doelgroepen met de wervingscampagne in aanraking.
Hou het scherm dus goed in de gaten. Want wie in het najaar bij The Wall langskomt, kan dus zomaar naar huis gaan met een nieuwe baan!
Meer lezen over deze campagne? Zie https://www.werf-en.nl/utrechtse-umc-neemt-the-wall-langs-a2-over/.